The Brothers Lionheart;

det här är kanske lite små-random, fast det är ju struntsamma,

men i natt innan jag somnade såg jag Bröderna Lejonhjärta.

jag har inte sett den sedan jag var liten och var lite spänd på hur en

skulle uppleva den nu och jo, jag grät tre omgångar den första kvarten. haha.

 

 



































 

 

 

det är definitivt den finaste och bästa barnfilmen jag vet och

jag tycker faktiskt att den speglar väldigt mycket som är tidlöst.

fan vad jag älskar denna filmen.

 

 

 

 

nu blir jag snart upphämtad av min "adoptivlillasyster"

och vi ska hänga hos våra två favoritgrabbar <3. så vi hörs imorgon!

 

 

this is perhaps a little random, but that doesn't matter,
but last night before I fell asleep, I saw the Swedish The Brothers Lionheart.
I haven't seen it since I was little kid and was a bit anxious about how I
would experience it now and yes, I cried three times the first 15 minutes. haha.

it's definitely the most wonderful and best kids movie I know and
I actually think it reflects very much that is timeless.
damn how I love this movie.

 

 

now I soon will be picked up by my "adoptive littlesister"
and we will hang out with our two favorite guys <3. so see you tomorrow!

#1 - Ellen

Ja den är verkligen bra!

#2 - Lisalull

Va kul, jag satt och läste den boken på biblioteket tidigare i veckan - jag läser en sommarkurs där den ska analyseras! Blev sjukt sugen att se den igen, men boken är nästan ännu finare =)