Mother's Day;

min mamma 6 månader gammal.

 


idag är det en av årets bästa dagar, tycker jag. Mors Dag.

och det är en dag väl värd att fira tycker jag! nu har jag visserligen lite svårt

att göra det på ett sätt jag önskar, med tanke på att min mamma bor 35 mil härifrån. men ändå.

 

mamma är en utav mina bästa vänner. på riktigt.

vi pratar om nästintill allt, skrattar mycket tillsammans men kan även

dela våra allra djupaste tankar. hon är en helt fantastisk mamma.

hon lyssnar, finns där och man vet undermedvetet att hon (och pappa såklart)

skulle kunna göra precis vad som helst för en. i ur och skur finns hon vid ens sida och håller ens hand.

 

hon är även en av de knäppaste, finurligaste och skojigaste människorna jag vet.

hon skäms inte för någonting, är full av idéer och bäst på knasiga upptåg.

jag älskar henne för den underbara individ hon är och även för all

kärlek hon har gett och ger mig och mina syskon.

 

<3

 

 

 

 

today it's one of the best days of the year. Mother's Day.
and it's a day worth celebrating, really! it's a bit difficult for me to
do that in a way I wish, because my mother lives many many miles away. but still.

my mom is one of my best friends. for real.
we can talk about almost everything, laugh a lot together but can also
share our deepest thoughts. she is a fantastic mother.
she listens, is there and I know subconsciously that she (and dad of course)
could do just about anything for me. no matter what she's at my side and holding my hand.

she is also one of the craziest, most clever and funny people I know.
she is not ashamed of anything, is full of ideas and best about pranks.
I love her for the wonderful individual person she is and also for all
the love she has given and gives me and my siblings.

#1 - mami

Tack snälla Madeleine! Det här fina vackra orden betyder mer än presenter, visst det kan väl var trevligt oxså men...det här blir så personligt så man bara smälter...man gör så gott man kan för sina barn...är en ganska stolt mamma trots allt! <3 kram

från mami :-)

#2 - K

det var en SÖT liten unge! Gud vad söt.



Jag har en suddig bild på min lilla mamma när hon var kanske 6 månader: http://hushprettybabe.blogspot.com/2011/03/baby-girl.html :)