champagne, punkrock and clubbing;
här kommer min lördag:



åkte hem till min vän som flyttat tillbaka till Göteborg från London,
vilket var fint då vi inte har träffats sedan typ augusti.


vi drack champagne och lyssnade på musik. bland annat nostalgisk France Gall och band på MySpace.






min kompis gjorde sig i ordning och så åkte vi till Henriksberg för att se Allvaret.
det är för övrigt min storebrors (trummor) och en nära väns (sång) band och ni kan lyssna här!
de är hur bra som helst.








efter en grym spelning satt vi mest med bandet och drack öl och skrattade högt.


och så gick Slynkören upp på scen. så sjukt fina och bra!




och efter midnatt begav vi oss till Kontiki för att dansa lite på Klubb Care och krama på gamla vänner.
så många minnen som kom upp, då jag var där väldigt mycket på 60-talsklubbar en gång i tiden.



lagom festlig lördag måste jag säga!





my Saturday looked like this!
me and a friend drank some champagne and then went to a gig with
my big brother's band and then danced at a club.

pretty wonderful Saturday!