so b-b-b-b-baby wait a minute now;
jag ber om ursäkt för tystnaden i veckan. men jag har jobbat 12-18 (gör det varannan vecka nu, hurra!) och har på kvällarna antingen träffat vänner eller flyttpackat. börjar ju dra ihop sig liksom, bara sex dagar kvar och jag lastar lådor på höjden här hemma. längtar ihjäl.

förresten. igår drack jag faktiskt öl och det gick utmärkt. har saknat öl och jag mår ju bättre i skallen (och hjärtat) nu för tiden, så det ska nog gå bra. när jag känner för att dricka alltså. en annan sak som är utmärkt är att The Hives ikväll lade ut en ny musikvideo för Wait A Minute från senaste skivan. fy fasen så bra. de ska spela i London på min födelsedag i december och jag måste vara där. måste.






I apologize for the silence of the week. but I've worked 12-18 and in the evenings I've either met friends or packed. it's just six days left til I move and I lade boxes at the height here at home. can't wait.

by the way. yesterday I actually drank beer and it worked excellent. I've missed beer and I feel better in my head (and heart) these days, so it'll probably be fine. when I feel like drinking I mean. another thing that is great is that The Hives tonight published a new music video for Wait A Minute from their latest album. it's so damn good. they will play in London on my birthday in december and I have to be there. I really have to.
#1 - Malin

Kanske ska ta bort från din header att du är nykterist då kanske.?Tönt.

Svar: jag har sagt hela tiden att jag varit nykterist på OBESTÄMD tid. och givetvis ska jag ta bort det, jag är inte dum.
Sister Disco

#2 - Hanna

Oj vad arg man kan vara då Malin. Mmm hives, så himla fint. Såg dom för andra gången det här året på malmöfestivalen. Nykter, längst fram och så himla glatt dansandes. Sådana konserter man bär med sig längelänge!

Svar: åh, fuskis! ja men verkligen, det gör man!
Sister Disco