M51 US Army Fishtail;


denna fantastiska parka fick jag hem i förgår och den är köpt på eBay UK.
seriöst, det är verkligen det snyggaste plagget jag någonsin har köpt!
jag har i flera år velat ha en parkas och nu äntligen. fy fasen, är helt kär.
märket är merc london (alltså samma som min röda väska ni vet) och
den kostade ca 1200 kr. lätt värt!




I got this amazing parka the day before yesterday and I bought it from eBay UK.
seriously, it's really the nicest garment I've ever bought!
I have for years wanted a parka and now finally. damn.
the label is merc london (the same as my red bag you know) and
it cost about £105.00. easily worth!
#1 - Madelene

Wow, jackan är verkligen supersnygg! Älskar mönstret på insidan också! :)

#2 - Hanna

Gud vad snygg! Så himla tuff och avslappnad samtidigt.

#3 - Saga

Den är bäst! Jag har haft min i tre år och den ser fortfarande nästan ny ut.

#4 - Fredrik

Hei! Hvilken størrelse er det?



(What size did you buy? :)