Monki wardrobe;
idag hämtade jag ut ett stort paket från Monki med kläder jag har beställt.
egentligen är jag mer en second hand-människa, men nu hittade jag så mycket snyggt
jag ville ha och vissa av plaggen kan vara svåra att hitta liknande än nyproducerat liksom.

jag orkade inte fota allt, så det blev en sån där töntig video istället:

låt: Sleater-Kinney - One More Hour

1. ljusa jeans-hängsleshorts, 2. randiga byxor, 3. randig topp, 4. svart enkel pennkjol,
5. likadan som förra fast grå, 6. svart blus med vida ärmar, 7. svart lite vippig kort kjol
8. svart topp med vit krage



ja jag är nöjd!





today I got my new clothes from Monki that I ordered.
usually I like second hand more, but now I found so many nice unic
clothings that I just had to order.

1. bright jeans straps shorts, 2. striped trousers, 3. striped top, 4. simple black pencil skirt,
5. the same as the other but gray, 6. black blouse with wide sleeves, 7. black short skirt
8. black top with white collar
#1 - sabina

Jaha.. blir väl att slösa mer pengar då. Tack Madeleine haha :)

#2 - Hanna

åh så himla snyggt med de randiga byxorna och röd topp!

hej förresten, jag läser här med jämna mellanrum och tycker om din blogg!

#3 - ylva

ÄLSKAR de randiga byxorna tillsammans med den röda

#4 - michaela

kan du snälla länka hängselbyxornaom de finns kvar! :D

#5 - Hedvig

Oooh, så snygga grejer!

#6 - Maria

Good lookin!