när jag hatade män i allmänhet;

cirka klockan 01:20 natt till måndag hatade jag män i allmänhet så fruktansvärt mycket.
just i den minuten gick jag mot en kompis bil för att bli skjutsad, med tårar på kinderna och ilska nog att säkert kunna bryta sönder vad som helst som fanns i min väg. det är ofattbart hur en främmande människa kan slå sig in i ens atmosfär och fylla ens själ av sådana äckelkänslor bortom denna värld. att någon tar sig rätten att bryta sig in i ens revir utan att man ens kan hindra det från att hända. men jag gissar att klysckan att vad som helst kan hända, även mig, oftast stämmer. och att bli sexuellt ofredad på en spårvagn i Göteborgsnatten av en äcklig onanerande man, aldrig är något man kan vara beredd på. någonsin.

ibland tappar jag helt tron på mänskligheten. men medan chocken fortfarande försöker lägga sig, jag sover och jobbar bort äckelkänslorna och försöker få bort obehagliga bilder av en hand och ett könsorgan från min näthinna, så ligger nu hoppet hos polisen som har tagit emot en anmälan.


tack för mig.


the night to last Monday I was sexually molested by a masturbating man,
which is the most disgusting thing I've been experienced.
try the Google translator in the sidemenu to read more about it...
#1 - Emelie

Blir så jävla jävla jävla arg när jag läser det här. Bra att du anmält. Blev för några månader sedan själv sexuellt ofredad(jag vet inte alls vad jag ska sätta för stämpel på det som hände, men ja, något åt det hållet.) av en kille, som jag dessutom var nyförälskad i. Jag har inte anmält. Stark du är. Kramar till dig.

#2 - lovisa/polichinelle

fy fan! starkt att anmäla, och helt rätt. kramar och lycka till (=som man tyvärr behöver...).

#3 - K

FY fan vad äckligt! Bra gjort av dig, puss o kram