Friday list;
vad har du på dig?

mina arbets-jeggings och svart/vit-randig trekvartsarmad topp.

Hur mår du?
jag mår ganska så bra.

Vad önskar du just nu?

sjukt fint väder i helgen, så en kan parkhänga, picknicka eller annat.

Vad har du ätit idag?

havregrynsgröt med banan, solroskärnor och kanel. jordgubb/banansmoothie.

Vad ska du göra imorrn?

för en gångs skull har jag inte planerat min lördag än. jag vill mest ha film och sötsaker, faktiskt.

Och på söndag?

repa/fika/hänga med bandet hos basisten. sjukt fint. och sedan Kellys på kvällen, såklart.

Vem saknar du?

Moa. mest av allt.

Senaste köp?

tre kuvert för jag skulle skicka iväg sålda klänningar.

Vad skrattade du senast åt?

åt mig själv igår när jag alltid är helt trött/förvirrad/seg/korkad sista fem minutrarna på jobbet. haha.



Vad grät du senast åt?

i söndags. grät ut all ångest som jag hade tryckt undan under festligheter fredag och lördag. skönt.

Vem sov du senast med?

hm, delade senast säng med en kompis efter fotbolls-EM och skräckfilm.

Vad läser du just nu?

ingenting. eller, inga böcker i alla fall. är lite dålig på det.

Senast sedda film?

Femte Elementet.

Vilken svordom använder du mest?

troligtvis fan och jävlans.

Vem var den senaste som ringde dig?

papsen.

Har du dejtat någon av en annan religion?

javisst.

Senast 3 inkomna sms?

"Haha! Absolut! Halv två it is!"

"MEN VAFAN!!!!!!"

"Hallå! Jag har absolut ingen aning. Har ungefär noll kronor så något oerhört billigt/gratis isåfall. :)"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

"ah okej. haha ja jag tar av pengarna för skorna och London :P vad sägs om baka + film?"



Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

definitivt fotolektionerna. (gick fotografisk inriktning på Medieprogrammet)

Vilken är din favoritfrukt?

mango!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

har förträngt för att när folk har nämnt dem och jag har kollat upp så har de varit lite snyggare. haha.

Vad är du rädd för?

ormar och att känna mig ensam.

En person du tycker är snygg?

Alice Glass från Crystal Castles. min nya stora crush.

Blir du lätt svartsjuk?

nej inte särskilt. jag tror på att man ska kunna lita på varandra i ett förhållande så.

Din favoritkaraktär ur en serie?

oj. Chris från Skins S01/02 kanske.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

min basist tillika vän och en annan vän.

Vilket språk hade du velat lära dig?

franska eller brittisk engelska. älskar det sistnämnda.

Vad för sorts killar faller du för?

nej tack.

Vart vill du åka just nu?

London! 1,5 vecka kvar!!!!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

åh, jag vet inte. veganska kokböcker och presentkort från Lagerhaus kanske.



lånad av Sandra.



a list I've borrowed from Sandra. try the Google translator in the sidemenu.