instahgraahm;
lite från min instagram den senaste månaden:


en väns första möte med en viss svart kanin // snygg DJ-vän på Jazzhuset


hade Karlskrona-besök och bjöd på pannkakor // gick hem till farmor och hennes fantastiska trädgård


jag 23 år & ca 2 år // helt okej frukost hos föräldrarna


på promenad i hembyn // häng i Karlskrona centrum med två saknade vänner


jag & mamma // världens sötaste föräldrar


obligatoriskt Glassiären-besök! // midsommarmat!


nyvaken Madeleine // Kellys nya (jättegoda) vegan-kebabpizza!


en dag i Slottskogen med min bästa person


hälsade på en vän på Igor The Dog // största veganburgaren i Bergsjön


grym fika efter feministisk skrik-workshop i Flunsåsparken // diskning till en av mina favoritfilmer


nyvaken // fotbolls-EM hos en vän


Leif GW berättar godnattsaga om Jack the Ripper // fredagsrep med mitt älskade band


choklad/citronpudding framför bäsa dokumentären // prickig Kellyssöndag


middag på bästa vän's mysiga balkong // lyssna på grymma skivor hos Emma medan kanelbullar gräddas



sisterdisco heter jag på instagram, såklart. för er som ej vet.




some photos from my instagram last month.
my nickname is sisterdisco, of course. for you who doesn't know.