lillhurricane;







jag har hittat en blogg jag tycker om och som jag börjat följa. lite mat, lite vardag, lite kläder. men det som jag mest fastnar för är att Matilda, som hon heter, skriver väldigt mycket ur hjärtat, ärligt om sådant som rör hennes välmående. och jag känner igen mig väldigt mycket, vilket gör att jag läser sida efter sida i hennes blogg. jag gillar hennes sätt att skriva också, vilket även är inspirerade. ärligt men välskrivet och jag önskar att fler vågade skriva som hon. dels tror jag att det hade kunnat hjälpa folk lite grann att skriva och dels kan det möjligtvis hjälpa andra. om inte annat så skapar det en fin gemenskap som är behövlig, då fler och fler mår sämre i dagens samhälle.

sedan är hon ju såklart hemskt söt och verkar vara en fin människa också.
klicka in er på hennes blogg här, vetja.