Look at What the Light Did Now;



jag är inte särskilt inlyssnad på artisten Feist, har bara hört ett par låtar. men som ni vet är jag en sucker för musikdokumentärer/filmer och i förgår såg jag Look at What the Light Did Now från 2010 som handlar om när hen och hennes kompanjoner gjorde skivan The Reminder. alltså den är så sjukt intressant, HON är så sjukt intressant. och väldigt konstnärligt lagd. jag tror att många kan bli inspirerade av denna dokumentär då den är helt fullsmockad av kreativitet.

även om ni inte har bra koll på hennes, så se denna. väldigt bra!
klicka här.



I've havent listen to Feist that much, but the other day I watched the documentary Look at What the Light Did Now that is about the process of making her album The Reminder. and it's so interesting, SHE'S so interesting. and creative. I think many people can get inspired of this documentary. see it!
#1 - L

ren nyfikenhet; varför använder du ordet "hen" på det sättet? när det redan står i texten om det är en kvinna eller man? varför då inte skriva hon? fattar att det behövs när könet är odefinierat/okänt/hålls hemligt, men nu hakade jag upp mig på att det bara såg märkligt ut, haha.

Svar: jag använder en fin hen-generator i min webbläsare. men uppenbarligen syns det även för andra. därför det blir lite sådär märkligt. ska nog ta bort det just därför :)
Sister Disco