no matter what, I'm by your side;


idag fyller Moa år. ni som har hängt med här ett par år vet ju vem jag pratar om. hen som jag flyttade till Göteborg med från Karlskrona i augusti 2009. hen som är min bästa vän någonsin i hela universum och har den finare sorten av själ och hjärta. vi har av olika anledningar inte möjlighet att ses särskilt ofta, men jag älskar henne fortfarande mer än det bästa här på jorden. vi har en tidslös nära vänskap kan man nog säga.


och lite klyschigt sådär, men här är vår låt:




today it's my best friend's birthday. you who've been following me a few years knows who I'm talking about. she I moved to Gothenburg with from Karlskrona in August 2009. she who's my best friend ever in the whole universe and has the finer kind of heart and soul. we are for various reasons unable to hang out very often, but I still love her more than many things on this earth.

and a bit of a cliché, but this is our song above.
#1 - Moa

Åh nu blir jag alldeles rörd <3 vi MÅSTE ses snart!

#2 - kajsa

åh så fint. grattis till henne & grattis till er för att ni är så tjusiga bästisar.