red creepers & vegetarian leather shoes;
god eftermiddag!
för några timmar sedan kom jag hem efter en helg med familjen hos min syster och hennes man. sjukt mysig helg faktiskt, men mer om den imorgon.
nu till två par fantastiska skor jag köpt på senaste:



röda creepers från Din Sko. var egentligen ute efter ett par svarta, men när jag såg dessa på hyllan så gick det inte riktigt att motstå. rött är ju min favoritfärg! väldigt bekväma skor, måste jag säga.



vegetariska stålhättaskor!!!!!!!! beställde dem från Blue Turtle för ett tag sedan och hämtade ut dem i eftermiddags. haha, jag är så otålig. så fruktansvärt snygga och väl värda priset!


halleluja, vilken skolycka!



good afternoon!
I'm home after a lovely weekend at my sister and her husband with my family. but more about that tomorrow!
above are two gorgeous shoes I've bought lately. red creepers and vegetarian leather shoes with steel cap.
halleluja!