Saturday with family;

i lördags morse vaknade jag upp hos min storasyster och hennes man. under samma tak som mina föräldrar.


det var busväder, så vi var inomhus och bara tog det lugnt. kollade på OS medan jag kliade pappa på benet typ.


smög runt i mjukiskläder.




senare mot kvällen när min storebror och hans tjej hade anslutit sig så begav vi oss till en lokalkrog.


<3


grönsaker kokta med pasta. fruktansvärt gott och alldeles lagom.



där satt vi ett tag allesammans och pratade, skrattade osv tills vissa av oss skulle på spelning inne i stan.


vi andra gick till Willys och låg i soffan resten av kvällen.


det är sådana här dagar med familjen som jag uppskattar mest. när vi gör absolut ingenting, bara myser och tar det lugnt och kanske hittar på något litet bara. att bara andas tillsammans är också fint.



my Saturday looked like this. I woke up at my sister and her husband and just hanged out with my family, doing nothing. later in the evening we went to a restaurant and ate awesome food and then continued doing nothing. completely wonderful day.