mr Doherty in Gothenburg;







Pete Doherty spelar på Trädgårn här i Göteborg på lördag den 31:e. och jag har inte råd.
jag grämer mig så sjukt mycket över det här för det hade varit grymt att se Pete solo,
vilket jag inte gjort tidigare. såg Babyshambles på Peace & Love 2009 och det var jäkligt bra.
och solo tror jag kan vara fantastiskt. dessutom går jag aldrig på spelningar så det känns
extra surt när en artist man gillar väl kommer till staden.

nåväl, jag ska sluta sura och istället hoppas att han återkommer en annan dag!
ni kan köpa biljetter här förresten, ni som vill och har råd.




Pete Doherty plays here in Gothenburg at Saturday and I can't afford a ticket.
I really hate it, I really want to see him solo. I think it would be fantastic..
#1 - anna

Men åh, läser just ditt inlägg och hör tvn i bakgrunden att han ställt in... ska man skratta eller gråta? Hoppas han är ok. Kram