Today's;
Ann & Nancy Wilson.

♦ Dagens mående: jag mår bra!
♦ Dagens humör: utvilad, mätt efter grym frukost och allmänt jäkla glad.
♦ Dagens borde: diska.
♦ Dagens vill ha i allmänhet: semester. 16 dagar kvar!
♦ Dagens materiella vill ha: jeansjacka, jeansshorts, pikées och veganska skor.
♦ Dagens planer: gymma, dricka kaffe med Emma som jag inte träffat på skamlöst länge samt jobba.
♦ Dagens beroende: inget speciellt tror jag.
♦ Dagens längtan: träna och träffa Emma!
♦ Dagens klädsel: mina jobb-jeggings, röda strumpor och svartvit-randig topp.
♦ Dagens smink: inget än så länge. men senare mascara, ögonbrynspenna och bas-smink.
♦ Dagens frisyr: som vanligt.
♦ Dagens låt: 007 Shanty Town -Desmond Dekker.
♦ Dagens saknad: min allra bästaste vän Moa samt mina föräldrar.
♦ Dagens dummaste: inget.
♦ Dagens misslyckande: inget.
♦ Dagens köp: inget.
♦ Dagens godis: äter inte godis på vardagar.
♦ Dagens mat: har bara hunnit äta frukost än så länge. senare en macka till lunch och biffar och bulgur i matlådan.
♦ Dagens tidning: aftonbladets hemsida, som vanligt.




a Today's list. try the Google translator in the sidemenu.