Saturday with fashion;


alltså igår. jag hade en helt fantastisk rolig, mysig och intressant dag på Lagerhuset med Fashion [re]-maker där en nära vän till mig deltog. så himla duktiga deltagare med helt olika stilar. jag har precis laddat in alla 1339 bilder i datorn och går igenom dem en annan dag. jag är nöjd med min insats som fotograf i alla fall, men framförallt; nöjd och stolt över min vän som åtminstone kom vidare till topp-10-placering.

så, en bildbomb kommer lastat en annan dag!
idag: bandrep och Kellys, precis som varendaste söndag.



I had a really wonderful Saturday at a Fashion competition that a close friend participated in. I've just moved 1339 photos to my computer, so you will see all about it another day. I'm pretty satisfied with my contribution as a photographer but above all; I'm satisfied and proud about my friend that at least became one of the top ten.

today: rehearsal