vegan pasties;
 
jag har bestämt mig för att ett par gånger i månaden testa att göra en maträtt jag aldrig gjort tidigare, för känner att jag lagar samma nästan hela tiden. så igår testade jag att göra hemlagade piroger för första gången. det var ganska knixigt att få till en bra form på dem innan de skulle gräddas, fast det är ju inte det viktigaste. för de blev väldigt väldigt goda! jag gjorde degen efter recept på Vegania och även veggie-fyllningen.


ni borde testa detta!




yesterday I did homemade pasties for the first time. it was a bit tricky, but they tasted really really good! you should try it!
#1 - lisa

ser smarrigt ut!

#2 - ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna ett objektiv till mobilen! Var gärna med :D http://adaras.se/2013/april/vinn-ett-fish-eye-objektiv-for-mobilen.html#comment