grrrls, grrrls grrrls!
lite roligt att både jag och Sandra tänkt köra en heta-människor-bomb idag haha. fast jag kör en med kvinnor som även inspirerar på olika sätt. kanske bara att de är just heta, det de sysslar med eller rent stilmässigt. nåväl:





 

ni hittar källor till bilderna i denna Pinterest-boarden på mitt konto.





kind of funny that both me and Sandra planned to write similar posts today haha. though I go with women that are not only hot, but also inspires in different ways. maybe just that they're hot, what they are doing or even style-wise. you find the photo sources in this Pinterest board at my account.
#1 - blomkruka

härlig lista! men värst vad vitt det var (vet att du ej gjort så med flit men alltså).

Svar: antar att du menar vita PERSONER? jag skulle tagit med Nicki Minaj faktiskt, men pinnade henne visst bara på Pinterest och glömde spara ner. men nej, var absolut inte med flit. råkade bara bli så denna gången.
Sister Disco

#2 - Hanna

SÅ mycket snygga brudar.

#3 - blomkruka

Ok! Förstod såklart att det inte var med flit, men tänkte bara uppmärksamma ändå för vissa saker kanske man inte alltid reflekterar över själv. Men nu hade du visst gjort det. Och med "det" menar jag INLÄGGET. Det är ett "vitt" inlägg/post/vad du nu kallar det pga uteslutande vita personer.

Svar: jag förstår vad du menar och det uppskattas att du hintar om det, för jag tycker själv att det är en jätteviktig sak! det är inte så att jag inte tycker att icke-vita är heta eller inspirerande (: men antar att huvudet var någon annanstans när jag gjorde detta inlägg. tack för att du säger till, jag ska tänka till lite extra nästa gång!
Sister Disco