instagram, December;
god morgon! dags för årets sista sammanfattning från senaste månaden i instagram:


 den började med julpyntande och lite bröstklämmande en tisdag.




 första snön kom äntligen och jag skaffade nya fabulösa naglar.


jag gjorde mitt livs första egna (veganska) risgrynsgröt samt köpte en mysig ljusslinga.
 



 
promenaden från bussen till jobbet var drömsk och jag fyllde 25 år!


jag åkte till två arbetskamrater för tacomiddag/slumber party med deras respektive samt såg äntligen Känn Ingen Sorg i sängen. ska skriva om den snart!
 
jag åkte till Karlskrona och föräldrarna och här är årets veganska jultallrik samt en fin farmor. <3


obligatorisk risgrynsgröt-frukost på juldagen och mamma spelade jullåtar på orgeln.
 



syster och hennes man byttes ut mot bror och hans tjej och vi gick på bio med föräldrarna. Hundraåringen är väldigt mysig och skojig faktiskt.
 


ost & kex-kväll (jag gjorde vitlökssmör dock) samt jag och bror på min första hockeymatch, nämligen Karlskronas Hockey Klubb - Malmö Red Hawks. väldigt hemma-patriotiskt alltså!


jag och min förkylning tog en mysig promenad runt kvarteren.




 
viktigt: 1; besöka min närmsta barndomsväns grav innan hemfärd, 2; pussa ihjäl Kitty när en kommer hem. höll på att börja grina när jag såg henne.


och igår träffade jag världens bästa syster för lite shopping och grym vegansushi!





ja, mysigaste månaden kan en väl konstatera.
jag heter, som vanligt, sisterdisco på instagram.
 





my December through instagram, sisterdisco.