the resolutions;
 

jag såg att Elsa hade delat med sig av sina nyårslöften och jag tänkte göra samma sak. jag har under vintern klottrat ner lite punkter längst bak på en av mina Moleskines, sådant jag helt enkelt bara ska göra under 2014. det kommer säkert tillkomma mer, men det är det här jag tänker att mitt nya år ska handla om bland annat:


♦ skaffa en Canon EOS 6D och börja frilansa som fotograf.
♦ åka till Berlin.
♦ ta upp träningen igen, som jag egentligen tycker så mycket om. pausade igen i höstas, då jag ville jobba extra så mycket jag kunde tills jag fick nytt jobb. så blev det ju inte riktigt ändå..
♦ göra högskoleprovet och komma in på Socionomprogrammet. blir så trött, det måste bara gå nu.
♦ börja med rollerderby.
♦ framkalla en massa massa bilder och göra sjukt stor fotovägg.
♦ skaffa ett nytt jobb.
♦ lära mig spela synt och kunna denna utantill. har lärt mig ackorden på mina föräldrars piano!
♦ göra min balkong till den mysigaste någonsin.
♦ åka till Edinburgh, eller hur Jennifer?
♦ få ordning i min lägenhet, på riktigt.
♦ bli mer aktiv i Ung Vänster och Djurrättsalliansen.
♦ gå på min första Gais-match i fotboll. jag är verkligen sämsta supportern.
♦ tatuera mig.
♦ testa exakt alla veganvänliga caféer jag får nys om.
♦ besöka en annan Jennifer, nämligen denna fina vän i London igen. om så bara för en weekend.
♦ skaffa en symaskin och lära mig lite enklare grejer.
♦ läsa 10 böcker.
♦ säga ifrån mer. oavsett om det handlar rasism, sexism eller allmän idioti.
♦ hålla hårt hårt i mitt hjärta tills det känns bra och rätt på ett ömsesidigt sätt.
♦ göra bara så jäkla mycket mer saker för min egna skull.



vi kör en pepplåt på allt detta!





 my New Year's resolutions for 2014. try the Google translator in the sidemenu!
#1 - Jennifer

Ja!! Kom till Edinburgh! :) Gott nytt år på dig, fina! Och hoppas det nya året bara blir så jäkla bra!!

Svar: jag får spåna lite på det där, men jag vill VERKLIGEN! gott nytt år på dig också raring och hoppas att även du får ett superbra 2014 <3
Sister Disco