last work day;

alltså idag är jag så jäkla glad
. det är inte bara fredag och somrigt väder, det är även min sista jobbdag innan semester OCH tre dagar till Paris!!! så himla sjukt.

och just för att det är så få dagar kvar, så efterlyser jag era bästa Paris-tips! observera att jag är lite allergisk mot den där stressen när folk åker utomlands att en "måste" titta på alla sevärdheter som finns. lite kommer vi väl utforska såklart, men långt ifrån allt. så, ge mig en massa tips! pubar, affärer, parker, kultur. jag tror ni fattar grejen!





today I'm so damn happy. it's not just Friday and summer weather, it's also my last day at work before my vacation AND three days to Paris!!! so crazy. and just because me and my girlfriend are going there very soon I want your best tips for Paris. and we're not that interested about famous attractions. so pubs, shops, parks, culture. I think you know what I mean.
#1 - Anonym

beroende på hur länge du är där: ÅK TILL GIVERNY (Monets trädgård). Världens vackraste by och trädgården är helt fantastisk trots mycket turister. Går tåg från Saint Lazare till Vernon. Om du har tid - åk dit!

#2 - elin

bokaffären shakespeare & co!!!! googla bilder så kommer du förstå, finaste lilla stället. har för mig att affären ligger nära notre dame.
plus att det bor en kille i anslutning till affären och han går runt därinne med sina tofflor.

#3 - lisa

ha en underbar semester och ha det fint i paris!