weekend 29 in Skövde;
förra helgen i Skövde blev en väldig instagramfest, för jag hade det så mysigt där uppe.


jag och Evelina kom från Göteborg på natten och vi åt, enligt mig, lyxfrukost. hallonkräm och bröd är ganska sällan jag äter, menar jag.

sista koppen kaffe intogs i soffan med hennes kombos och djuren. efter ett tag begav vi oss till en ganska befolkad badplats. så sjukt varmt och härligt.

till middag blev det marinerad seitan med klyftpotatis, dillsås, sallad och körsbärstomater. supergott! sedan svalkade jag och Evelina oss i hennes säng framför Skins. äntligen var hon inne på sjunde säsongen!

vi gjorde raw food-bollar (som blev väl godkända!) och fortsatte titta.

hittade katter på vinylspelaren och avslutade lördagen i badkaret.

Evelina begav sig till jobbet på söndagsmorgonen och jag åt frukost i sängen framför Lost samt promenerade med Nils. hon har köpt honom nu, äntligen! så nu är vi en familj på riktigt <3

jag och hennes kombos åkte till Sjötorpsbadet en stund och resten av dagen bestod av trött-av-solen-sömn, Lost, SVT's Öppna Arkiv och godis innan jag åkte tillbaka till Göteborg på måndagsmorgonen.



superfint var det, som ni ser. jag heter sisterdisco på instagram, förresten.




last weekend at my girlfriend's place in Skövde through instagram. it was so cozy and wonderful and we mostly went to some lakes, cooled down inside with series, ate awesome breakfasts and dinners and so. I'm sisterdisco at instagram, by the way.
 
 
 
 
 
#1 - lisa

åh ser underbart ut! jättemysiga bilder.

#2 - Sara

Du och din tjej är så himla gulliga tillsammans.

Svar: men tack!
Sister Disco

#3 - Malin Aurora

Åh jisses så fint!