vacation;
 
hej å hå, vad hastigt det blev! men som ni kanske förstår är jag nu utanför Karlskrona hos mina föräldrar med mina syskon och Evelina. den sistnämnda och storebror spelar beachracket barfota i gräset och de andra hänger i nya hörnsoffan på altanen. farmor har precis blivit hemskjutsad och vi har ätit en massa mat och obligatoriska efterrätter med jordgubbar. vi gör lite vad vi känner för, vilket jag älskar.

på onsdag åker jag och Evelina till hennes föräldrar i Sörmland, så vi hörs inte på ett tag nu hörrni. glad midsommar på er och hoppas ni har det fint. puss!




I'm sorry, but I'm at my parents now with my siblings and girlfriend and celebrating Midsummer's Eve. it's lovely. and Wednesday me and my girlfriend gonna visit her parents, so you wont hear from me for a while. but hope you're fine!