bubbelgumrosa och gräddvitt;
nu börjar det visserligen bli lite varmare, men en kan ju inte alltid lita på Sveriges väder och det är inte jättevarmt än. och nu har jag äntligen tagit tummen ur och tagit fram två gamla älskade kappor ur garderoben som jag nu säljer för att jag inte använder dem längre. båda dem går till strax ovanför knäna. här är dem:



bubbelgum-rosa ullkappa med fickor, foder och sprund.
storlek: 38.
pris: 200 kr + frakt.




gräddvit ullkappa med fickor, foder och fake-dubbelknäppning.
storlek: 40.
pris: 200 kr + frakt.


ps 1. bor ni i Göteborg kan vi givetvis mötas upp så slipper ni betala frakt!
ps 2. det finns små bleka fläckar på vissa ställen. de märks knappt, men de ska nog kunna kemtvättas bort.

det är först till kvarn som gäller och om ni är intresserade mailar ni till:
[email protected]

#1 - A.

den rosa är det snyggaste jag sett!
är den från h&m? (i så fall får mina bröst inte plats i den = sorgligt). annars är jag eventuellt intresserad!