Wednesday breakfast;
vegansk vaniljyoghurt med banan, solroskärnor, kokosflingor och kanel. macka med vegansmör, avocado och grönsakskrydda. grapefrukt samt kaffe med sojamjölk.


god morgon! det här ovan är vad jag åt till frukost idag. alltså vilken känslodag det var igår. trött men glad innan jobbet, arg och irriterad efteråt och som ni förstår helt jäkla skitglad när jag kom hem. jag öppnade matte b-boken typ en månad innan prövningen och har nu fått godkänt, vilken känns helt sjukt! nu är planerna att skicka in intyget och hoppas att jag den 12 juli får se ett grönt "Antaget" på ansökningen.

idag är jag glad och ska bannemig vara det hela dagen.






vegan vanilla yoghurt with banana, sunflower seeds, coconut flakes and cinnamon. sandwich with vegan butter, avocado and vegetable spices. grape fruit and coffee with soy milk.

good morning! this is what I had for breakfast today. and today I'm happy and gonna be for the rest of the day, as you may understand. I opened my math book just about a month before the test, and now I passed it. it's insane.
#1 - lisa

finis, grattis till att du klarat matten och härligt att du är glad!=)

Svar: tack!
Sister Disco

#2 - Jennie

Fan vad skönt! Grattis :))

Svar: men tack!
Sister Disco