lipstixxx;
The xx - Intro.



min allra första film med min Canon EOS 6d hehe. och som ni kanske har märkt har jag fått en grej för läppstift sedan höstas eller något och de ovan är de jag har i min lilla samling än så länge. 1. 'Cream' Viva la Diva, 2. 'Chill' Viva la Diva (är egentligen lite mer roströd), 3. 'Moonwalk' Viva la Diva, 4. 'Kharma' Viva la Diva, 5. 'Havana' Make Up Store, 6. 'Goth' Viva la Diva, 7. 'Ruby Woo' MAC.


vilket gillar ni bäst?





my very first film with my Canon EOS 6d hehe. and as you may have noticed, I've got a thing for lipstick since last fall or something and these above are the ones I have in my little collection so far. the brown/burgundy is from Make Up Store, the last red one from MAC and the rest is Viva la Diva.
which do you like best?
#1 - lovisa

riktigt snyggt musikval! jag är svag för rött överlag. mest imponerad är jag dock över att du fått bort alla färger innan du lagt på det nya?! jag har ett lila från viva la diva (typ som airborn unicorn eller vad det heter) och det sitter typ fast i arton dagar efter. eller iaf två. kan bara tänka mig då hur det är med det svarta!?

Svar: eller hur! well, lite saliv (hehe) och gnuggande med näsduk gick finfint. sedan var jag lite taktisk och tog de mörkare sist ;) när det gäller det svarta är det faktiskt en av deras läppstift som sitter lite sämre än vissa andra (obs inte kasst). så det var inga större problem :)
Sister Disco