CP-FEST 2014;


i lördags fixade jag och den jag jobbar med typ årets finaste fest (fast jag jobbade inte såklart). idén kom på skämt i slutet av våren men för en månad sedan tänkte vi att nej men vi måste faktiskt göra detta på riktigt. nämligen att ordna en CP-fest för att fira att CP-ölen finns att beställa hos Systembolaget vilket den har varit sedan juni. läs mer om ölen här.


och såhär överfint gjorde vi det med lätt vegansk buffé i form av wraps, snittar, grönsaksstavar, melon, chokladbollar m.m.


och så hade vi beställt ett kolli (haha funkisskämt..) med 24 st öl vi kylde med hjälp av petflaskor. så himla smart! självklart var alla tvungna att dricka ur sugrör annars blev det straffshot hehe.




vi var ett mysigt gäng som hängde på en liten undangömd plats i Slottsskogen och trotsade hotande regnmoln och bara hade det så. jäkla. fint och roligt. det gjorde vi bra och kändes som ett perfekt avslut på denna sommaren. men bara nästan, för nästa vecka är det Popaganda för min del!





from a party last Saturday me and the one I work with arranged. such a lovely night.
#1 - lovisa

alltså, älskar detta! så himla fint ni gjort det! och alla interneta grejer, love! utropsteckenfest deluxe i men kommentar! men äh! värt det!

#2 - elise

detta gjorde mig helt galet glad :D

#3 - lisa

så fin fest och mysigt å vad gott allt såg ut!

#4 - Rebeca

Genialisk öl och vilken trevlig sak att fira! Blir inspirerad! Din blogg är bäst Sisterdisco!