Tuesday breakfast;



dagens frukost (allt veganskt såklart): scones med salami och gurka, yoghurt med kakao/hallongranola, banan och jordnötssmör. apelsinjuice och islatte. jag vet fan inte hur jag hade överlevt denna sommar utan islatte? antagligen blivit en liten pöl på marken annars.






today's breakfast (all vegan of course): scones with salami and cucumber, yogurt with cocoa/raspberry granola, banana and peanut butter. orange juice and ice latte. I don't know how the fuck I would survived this summer without ice latte?
#1 - lovisa

hur gör du din islatte? jag försökte en gång, det smakade som vattnigt kaffe bara :S

Svar: detta är den enda versionen jag testat men: hälften ganska starkt kaffe (definitionsfråga?), hälften mjölk och 4 isbitar. skippar socker. as simple as that!
Sister Disco

#2 - Amanda

VAAART kan en köpa veganskt jordnötsmör? letar ihjäl mig typ.

puss!

Svar: men va? nästan allt jordnötssmör är ju veganskt! Skippys är det till exempel :)
Sister Disco

#3 - Alex

Hej! Klickade in på din blogg från, jenniferstroud.blogg.se, HJÄLP vilken bra och fin blogg du för. Ja allt! Dig ska jag följa.

Svar: men åh tack så hemskt mycket! vad roligt att höra, välkommen så att säga!
Sister Disco

#4 - elise

såå gott!