lucka 2: en bild på något gott du ätit i år;
♦ Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år.


2014 var året då jag bestämde mig för att försöka prova på nya maträtter så ofta jag kunde och jag höll inte riktigt mitt löfte med 2 st/mån men jag har minsann testat mycket spännande saker och även ätit grymma saker ute. men topp 3 är i alla fall detta ovan, nämligen glasnudelsallad med panerad tofu, krossade jordnötter och dressing. nödvändigt kallt sådär i augusti, så himla lätt att göra och utan att överdriva en jäkla sensation för smaklökarna! jag måste verkligen göra det snart igen och ni måste testa! ni hittar mitt recept här.





läs här om hur ni är med i Emily's julkalender och klicka nedan för att se tidigare luckor:
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.

#1 - lisa

åh ser jättegött ut!