lucka 3: en bild på någon du älskat i år;
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år.


jag har ju förvisso skrivit om Sebastian innan för bara några veckor sedan, men struntsamma. han är värd att nämnas igen. han är i alla fall min bästa vän som jag lärde känna i sensomras och som jag kan berätta i princip allt för. vi är inte alltid sams men det finns nog ingenting vi inte kan reda ut. han är en oerhört snäll och omtänksam människa som bryr sig om alla i sin närhet och fyller mitt liv med otroligt mycket humor och kärlek. han lyfter mig när jag har det tufft, lyssnar och försöker förstå och stöttar mig grymt mycket i exakt allt jag gör. och jag skulle kunna göra så himla mycket för honom, lite rör-du-så-dör-du-känsla nästan haha. det känns lite som att vi är vapendragare, båda med en slags upprorisk nerv i kroppen och är det någon som blir lika frustrerad som jag av olika saker, allt från machomän till rasister så är det han. är det någon som grät lika mycket som jag när Alice Glass lämnade Crystal Castles så är det han. är det någon som älskar dramafilmer lika mycket som jag så är det han. är det någon som är lika mycket besatt av kryddor som jag så är det han. fast han är ju dock inte lika besatt av Paradise Hotel som jag, men jag tänker att när jag konverterat honom till att bli vegan så är vi kanske kvitt.

en annan fin grej är att min katt är väldigt förtjust i honom och hon lägger sig lika gärna hos honom som hos mig i soffan. men det fattar jag, han är ju bäst. min bästa vän som jag älskar så mycket.





läs här om hur ni är med i Emily's julkalender och klicka nedan för att se tidigare luckor:
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år.
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.