Lucka 6: en bild från en resa du gjorde under året;


♦ Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året.


okej nu hamnade jag såklart lite efter i julkalendern, helt omedveten. så nu köttar jag på hehe.
bilden ovan är från när jag åkte till Stockholm för första gången på 8 år(!!), förutom en blixtvisit för 5 år sedan. denna bild är tagen från Gamla Stan och första heldagen som jag bl.a. spenderade med att umgås med mig själv i flera timmar. promenerade från Slussen, genom finaste Gamla Stan och ner till Söder innan jag hämtade ut mitt fotopass för Popaganda. att bara gå runt och ta in uttryck, luften, trånga gränder, gå i second hand-affärer, äta världens godaste vegankanelbulle på Sattva och bara vara. bara vara jag. det här skulle jag aldrig vågat göra för några år sedan, men tänk vad som kan ändras. jag är inte bra på att vara ensam, men jag är bäst på att vara själv helt enkelt. det är en stor skillnad.


ni kan se fler bilder på resan här, här, här, här och här.



läs här om hur ni är med i Emily's julkalender och klicka nedan för att se tidigare luckor:
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit.
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år.
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år.
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.