Lucka 8: en bild från i år som bäst beskriver din vardag;


♦ Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag.


det här var faktiskt lite klurigt, då min vardag detta år har varit mer blandad än någonsin. bland annat för att jag har haft ett arbete som personlig assistent som innebär att jag varit ledig ibland, men också för att jag har varit på lite äventyr på olika platser i landet, fotat både konserter och porträtt. men ja, bilden ovan får representera att kameran har följt med mig nästan vart jag än har varit och vad jag än har gjort. min vapendragare liksom.





läs här om hur ni är med i Emily's julkalender och klicka nedan för att se tidigare luckor:
Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om.
Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året.
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit.
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år.
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år.
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.