Lucka 9: en bild från din arbetsplats/skola;
♦ Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola.


det här var svårt, för jag kan såklart inte lägga upp bilder från när jag jobbar som personlig assistent. och så är jag ju frilansfotograf. men en kan ju säga att konserter har varit min arbetsplats (ovan Popaganda) då jag fotat väldigt mycket för Gaffa i år! och vilken arbetsplats sedan, kan vara den bästa specifika plats jag kan komma på. för att fota konserter är ju bland det absolut bästa jag vet här i livet. speciellt när jag fotar från diken och får röra mig mer fritt för att lyckas fånga det jag vill, både det som händer på scenen och bakom min rygg.
där är jag som mest levande och lycklig.





läs här om hur ni är med i Emily's julkalender och klicka nedan för att se tidigare luckor:
Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag.
Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om.
Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året.
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit.
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år.
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år.
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.