my year in music;
jag tänkte att vi skulle titta på hur mitt musikår har sett ut genom Spotify!
och jag sparar det roligaste till sist hehe.








mest spelade album.



mest spelade låtar. sådan himla självklar förstaplats där alltså.


och mest spelade artister.




en annan jäkligt grym grej är att Spotify även gjort en playlist med musik som jag borde hålla koll på 2015. hur bra?! att hitta ny musik är ju topp 5 det bästa jag vet. nåväl. sådan sjukt rolig grej det här, det absolut enda jag är förvånad över är att Lorde fortfarande hänger kvar då jag inte lyssnat på henne på jättelänge. annars. ja, det är exakt sådär just nu.



ni kan själva kolla på ert musikår här.


 
 
 
my year in music in Spotify.
#1 - elise

åh vad kul! ska genast göra detta.

#2 - Hanna

Jag tyckte det var roligt med alla listor och statistik över vad /hur jag lyssnat. Men den listan med vad jag borde hålla koll på gav mig inte jättemycket... Jag vet inte vad du tyckte om din motsvarande lista?