2014, I love you so far;

hallå eller!
jag är så fruktansvärt trött så att jag somnade om efter frukosten. den såg förresten ut såhär:

vegansk vaniljyoghurt med hallon/kakao-granola, banan, tranbär, solroskärnor och kokosflingor. surdegs-knäcke med smör, avokado och oregano samt kaffe med sojamjölk.


annars händer det så himla mycket saker i mitt liv just nu. kanske är därför jag är utslagen, jag vet inte. men förra veckan hann jag både med att söka nytt jobb, ha intervju, få veta att jag fått det och skrivit på uppsägningspapper för mitt nuvarande jobb. så om bara två veckor börjar min nya karriär som personlig assistent. äntligen kommer jag få arbeta med människor och jag kommer även att ha tid för annat. som att fotografera. vilket jag väl kommer göra mer snart för om några veckor kanske jag även blir med ny kamera. jag hänger liksom knappt med? det går bra nu, kompis, och bakom mitt trötta bleka ansikte är jag världens lyckligaste människa.





vegan vanilla yogurt with raspberry/cocoa granola, banana, cranberries, sunflower seeds and coconut flakes. sourdough crispbread with butter, avocado and oregano and coffee with soy milk.


that's today's breakfast. it happens so damn much stuff in my life right now. maybe that's why I'm knocked out and been sleeping the whole morning, I don't know. but last week I searched a new job, had an interview, got it and signed the termination papers for my current job. so in only two weeks I'll start my new career as a personal assistant. finally, I will be working with people and I will also have time for other things. like photographing. which I guess I will do more soon cause in a few weeks I might even buy a new camera. things are going well now, and behind my tired pale face, I am the luckiest person.
#1 - lisa

söt katten. grattis till ditt nya jobb =) hoppas det ska gå bra som personlig assistent =)

#2 - Jennifer

Åh, vad fint!! Grattis till det nya jobbet!