chestnut-brown;


ni som följer mig på instagram (sisterdisco) har nog inte missat att jag har blivit med ny hårfärg. jag orkade inte med mitt förra misslyckade (läs: missfärgade) hår som var i cirka en miljon nyanser så för 1,5 vecka sedan försökte jag göra något åt det. gick in i en hälsokostaffär och köpte en hennafärg i nyansen 'kastanjebrun'. och såhär blev resultatet:




det är väldigt svårt att göra färgen rättvisa på bild, men det är i alla fall typ brun med röda nyanser. mörkröd skulle en kunna säga. egentligen ville jag ha mer av brun-hållet (för att testa något nytt liksom) men det fanns inte just där. men jag gillar det ändå. en helt okej hårfärg att ha medan håret får vila tills jag kanske färgar det mer brunt.


eller vad tycker ni?




1,5 week ago I dyed my hair with henna in 'chestnut-brown'. I actually want brown, but they didn't have it there and then. I like it anyway and I guess it will do until I dye it more brown.
#1 - Anonym

vad har du gjort på sidan av ansiktet? sminkar du dig brunt på sidorna av pannan? :s

Svar: haha vilken människa sminkar sig brunt på sidorna av pannan undrar jag ju då? nej, jag har så pass kort lugg att det då råkar synas lite fjun på sidorna. orkar inte raka bort sådant.
Sister Disco

#2 - Ellioth

Jätte fint! Det är samma hårfärg som Ada har! Det finns väl en nyans som är brunare? Det bästa med en färgen är att den knappt skadar håret! Jag tycker att det är fint som det är nu iaf!

#3 - Jennifer

Sjukt snyggt!!

#4 - Jennie

Haha, anonyms kommentar!
Jag tyckte det blev supersnyggt =)

#5 - Is This Power

Sjukt snyggt!