Karlskrona, day 2;
jag började söndagen hos mina föräldrar med att äta frukost med mamma på altantrappan. svarta vinbär från deras trädgård <3

lade mig sedan mitt på gräsmattan och läste lite i denna.

och vi åkte ut till Kristianopel vid middagstid för att äta här, på Gästis, som några vänner till familjen har tagit över.

så jäkla fint och mysigt och de lagade jättefin vegansk mat till mig (som jag inte fotade).

jag åker ALLTID ut hit, om så bara för en liten stund, varje sommar. älskar det fullkomligt.

efterrätten tog vi hemma med mammas vinbärspaj. dog.

another day, another swim som jag skrev på instagram. om det inte vore för att jag vill passa på att hitta på saker hade jag legat i vattnet varje dag.

och det var den dagen och såhär nöjd (och svettig) var jag.




dag 1.




day two in Karlskrona, my hometown. check out day one here!