menskopp;

PRISA MENSGUDARNA, MIN MENSKOPP HAR KOMMIT! jag har nog aldrig varit såhär pepp på att få mens haha för jag vill använda den NU. gud vad jag kommer att spara pengar på det här och en kan ju hoppas att karma fungerar när jag även kommer vara snällare mot naturen. koppen och den söta förpackningen har jag beställt härifrån och självklart återkommer jag med recension men det kommer ju dröja ett par månader!


apropå mens så är detta så jäkla roligt. älskar Clara-Henry! katapulten <3
 
 


 
just got my first menstrual cup! SO EXCITED!
#1 - Jennifer

Alltså, menskopp är typ världens bästa uppfinning!! ÄLSKAR min!! <3

#2 - Daniella 🌙

hoppas den passar bara! min första läckte jättemycket, fanns ju sjuhundra olika storlekar.

Svar: aha okej, men är det från samma sida/företag. är förvisso bra att det finns olika storlekar så en får väl prova sig fram.
Sister Disco

#3 - Gabriella

Jag kan annars också rekommendera denna sida: http://www.ruby-cup.com/en/. Tyvärr beställde jag min långt innan jag hittade den här sidan, så jag kan inte svara för exakt hur bra deras produkt är. Men jag kommer nog beställa min nästa härifrån då det finns ytterligare en positiv sida med just den, när man sänder stöd till en flicka i Kenya vid köp. :)
Lycka till med din menskopp iaf! Jag är bästis med min. <3

#4 - Annette

Har använt min i sex år nu och halleluja vad jag älskar den. Hoppas fler och fler går över till det för jag kan verkligen inte se en enda nackdel med kopp framför de skydd de större multinationella företagen vill kränga.

#5 - s

Skall lätt köpa en. Fy fasen vilken bra grej!