Say Lou Lou @ Liseberg, 140703;
igår var det äntligen dags för mig att testfota för GAFFA. och det var precis lika roligt som jag alltid tycker det är att fota spelningar, fast skillnaden var att jag var lite nervös denna gång. för att någon med en redaktionell position ska granska dem så småningom. hujedamig. såhär blev resultatet i alla fall:


Canon EOS 6D + Sigma 55-200mm/5,6.




det var dessutom första gången jag såg Say Lou Lou och hjälp vad bra dem var. i övrigt är jag nöjd med min insats faktiskt hehe. idag har jag förresten två plåtningar med två vänner och det ska bli så kul att fota lite porträtt igen! hepphepp!







my photos of Say Lou Lou here in Gothenburg from yesterday, for GAFFA Magazine. I think I did pretty good actually!
 
#1 - Daniella 🌙

blir så arg för kvaliten på blogg esse som förstör bilder :c

Svar: jag vet :(
Sister Disco

#2 - rebecka

sv: åh men du med!! Superfina bilder btw <3

Svar: tack! <3
Sister Disco