SINFUL SUMMER MOD WEEKEND, PART 2;
här kommer andra och sista delen med mina bilder från modsfestivalen i Göteborg förra helgen. detta är från Jazzhuset där det var spelningar och klubb!


 

hade så himla roligt hela dagen och kvällen. jag har inte fotat events så mycket innan och var lite rädd att folk skulle känna sig obekväma, men icke. pratade med så trevliga människor hela tiden och var nostalgisk då jag inte varit på en 60s-klubb (bortsett från den jag tidigare var med och hade) sedan jag själv var ett mods för flera år sedan. jag bytte dessutom nummer med en skinheadbrud som vill bli fotograferad. win!



kika på del 1 här.





the second and last part of the mods festival here in Gothenburg the weekend almost a week ago. it was such a lovely day and evening and talked to a lot nice people! check out part one here.
#1 - Anonym

dessa foton gillar jag

Svar: vad kul, tack!
Sister Disco