instagram, March;
här kommer mars månad genom min instagram:

månaden började med avskedsöl med ett gäng numera f.d. arbetskamrater. och bakade ciabattabröd för första gången.





lyxen att gosa med söta hundar på ens jobb? och åt middag och onyttigheter med en bästa vän.

kvinnodags-demonstrerade och såg grymma Zhala på kvällen på Pustervik.


fin solnedgång och fin ny kamera och objektiv <3


köpte typ stans coolaste solglasögon och Kitty gav upp dagen.


utsikten påväg till jobbet en morgon samt indisk middagsdejt med bästa vän. vill äta indiskt livet ut.




spännande skyltar i mitt bostadsområde och en fredagspuss <3

30-årsfest med veganska tårtor och andra tillhugg till klockan 06 och mina drömmars leggings.




färgade äntligen håret brunt och gick (äntligen) på fotopromenad med nya utrustningen.

supersolig fika med Rebecca och skojig förfest i lördags.





väldigt social och skojig månad med lite nya händelser!
och jag heter, som vanligt, sisterdisco på instagram.





March through my instagram (sisterdisco). try the Google translator in the sidemenu to read about it!
#1 - Cornelia

Härliga bilder, jag älskar älskar eller älskade det objektivet när jag väl hade det!

#2 - Agnes Bjurek

totalt älskar de runda solglasögonen!

Svar: jag med!!!!!!!
Sister Disco