dots and triangle;
 

bara 6 dagar tog det innan jag tatuerade mig igen haha. igår alltså, med andra ord. prickar på högra handen och triangel på utsidan av vänstra handleden. prickarna betyder inget speciellt utan bara är snygga (dock otydliga pga inte läkta) men triangeln har faktiskt en betydelse. den betyder eld och är mitt stjärnteckens (skytt) element. är ju förtjust i naturreligonen Wicca, ni vet.



nu ska jag sticka till stan för idag börjar ÄNTLIGEN West Pride här i Göteborg och jag kommer att hänga med Unga Rörelsehindrade idag. kom till deras tält i eftermiddag i Regnbågsparken och ta en cripselfie, diskutera, bli botad mot funkofobi med piller eller skaffa dösnygga pins. vi ses där, puss!




here's my new tattoos and it took me just 6 days since my first one haha. love them both! the triangle represent Fire, the element of my zodiac sign. I like the nature religion Wicca, you know.