B-day wishlist;
idag är det exakt en månad tills jag fyller år, 26 år närmare bestämt. egentligen önskar jag mig inte ett smack, för är inte mycket jag behöver just nu. men listor är ju roligt såhär kommer lite saker som hade varit fint att äga (klicka på bilder eller länkar för att komma till källa):



Venus: The Grunge Palette från Lime Crime. sminkar mig ju bara i antingen svart, grå eller guldaktig ögonskugga och hade varit fint med variation. speciellt denna, älskar.



en svart standardstor Kånken, helt enkelt. har en gammal grå redan men iom att 1) jag var punkare när jag köpte den, 2) det var längesedan, så är den inte i superbra skick. nedklottrad och nött hehe.





vas och tvättkorg från Granit.



Sara Jacket från Monki. behöver verkligen något längre att ha i vinter så att jag inte får typ urinvägsinfektion. sedan är den ju dödssnygg såklart.





denna Arne Jacobsen-klocka för ca 4000 kr. nej jag skojar bara haha, men en liknande! har ingen klocka faktiskt och vill ha någon stilren med svart eller vitt band (oäkta läder), vit urtavla och utan siffror.

denna fantastiska bröstillustration av Flora att rama in. helst vill jag ha den som fototapet i vardagsrummet, men blir svårt så.
 




denna grå tisha eller tygväska från världens bästa Bloodtight Apparel.



 

kniv- och kastrullset från Ikea. bland det jag behöver allra mest just nu, seriöst. det är typ akut pga allt mitt nuvarande är rostat och bränt.




påslakansetet Tuvbräcka från Ikea. kanske snyggaste jag sett.




dessa böcker av Sara Olausson och Jonathan Safran Foer.



 
 vad som helst i gråskala ur Weekday's MTWTFSS-kollektion.






annat som inte är lika roligt/lätt att leta upp bild på: nytt mixerset, pengar till Berlin och skojiga saker till min katt.







I'm turning 26 yrs in exactly one month and this is my birthday wishlist.
#1 - Daniella 🌙

http://limecrimeuncensored.tumblr.com/ värt att kolla in om lime cime, varit mycket om transfobi det senaste.

Svar: ska kolla in genast!
Sister Disco