chelsea & teddy;





supertrist med gryniga mobilbilder jag vet, men hade ju tagit mer eller mindre exakt likadana bilder med kameran annars så äsch. här är två nya plagg jag inhandlade idag! teddypäls-liknande längre jacka från Monki och varmfodrade chelsea-boots från Din Sko. båda veganska, supervarma och sköna. känns lyxigt att hitta sådant som inte kostar skjortan och som är snyggt. tjänade några vuxenpoäng på köpet med känner jag!




/slut på konsumtionsinlägg.






new clothes I bought today! teddy jacket from Monki and warm chelsea boots from Din Sko. all vegan, super warm and comfortable.
#1 - kaneli

Wow vad fint!

Svar: eller hur! tack!
Sister Disco

#2 - Isabella Lindquist

Alltså den nya, mer rakade frippan! Så jäkla rätt! <3
Och vilka snygga skor! Måste nog ta mig en titt under morgondagen och prova ett par.

Svar: men TACK! jag trivs så himla bra i den alltså! åh men gör det, de är SÅ sköna.
Sister Disco

#3 - Frida

Menååååå teddybyxor. Sådana vill jag ha.

#4 - Monki Barnarbetesson

...

Svar: ok?
Sister Disco