Lorentz @ Pustervik, 141115;
 
Canon 6D + Sigma 24-70/2,8.



igår fotade jag Lorentz på Pustervik. och gud, jag har säkert femtio miljoner blåmärken på kroppen idag. jag stod i en knuffande och gungande publik i 1,5h innan han ens börjat och blev på riktigt orolig över sakerna i min grymma kameraväska. då är det typ illa. det jobbiga är att detta hade kunnat undvikas då jag med hjälp av en vakt kunde fota från scenen bakom gardinen. och därifrån såg jag fotografer i det jättesmala fotodiket som jag inte borde stå i enligt en i personalen pga min egen säkerhet. suck. får ju bara fota tre första låtarna och hann inte kuta runt till andra sidan för att komma in där.

oh well. stor besvikelse alltså, över mig själv och dubbla ord. men jag får vara ödmjuk mot mig själv, detta är ändå den första plåtningen jag inte varit nöjd med sedan.. juli när jag började satsa hårt på konsertfoto. nästa vecka spelar bästa Silvana Imam på samma plats och då ska jag tamigfan äga!






Swedish artist Lorentz from yesterday. maybe the only photoshoot I haven't been happy about since like July. pushing crowd and different words about the small place front of the stage.