my best photo;


Jennifer efterfrågar just nu hennes läsares bästa bilder, vilket jag tycker är ett väldigt bra och roligt iniativ. att hitta inspiration och motivation med hjälp av andra är super! själv valde jag denna bilden ovan och skrev såhär:


jag fotade för Festivalrykten på Popaganda i somras och iom det även mina första dikesfotograferingar. jag var sjukt nervös innan allt satte igång men sedan när jag gick in i dikena så bara försvann det helt. antagligen för att jag känner mig som mest levande och trygg när jag fotar konserter. och detta uppdrag blev det roligaste jag upplevt i hela mitt liv. men åter till bilden. jag skulle fota brittiska Kindness som jag hade noll koll på och några bekanta hade sagt att jag nog skulle gilla honom. när en fotar konserter ska det ju för uppgiftens skull inte spela någon roll vad en vet om artisten, men jag är en sådan himla musiknörd. och wow. denna bild tycker jag visar vad det absolut bästa med konsertfotografering är för MIG. att fånga känslor, ett golden moment och i bästa fall kontakt med publik. det var sådan himla obeskrivlig ömsesidig kärlek mellan Adam och publiken.
i solnedgången en augustikväll på Eriksdalsbadet.







Jennifers asks for her readers best photo right now, which I think is a great idea for your inspiration and motivation! I chose this photo above and wrote this. try the Google translator in the sidemenu!
#1 - kaneli

Tycker också att Jennifers idé var jättebra men har själv helt omöjligt att välja en favorit. Fast din bild är verkligen helt fantastisk!

#2 - chrissy

alltså vilken magisk himla bild. & storyn bakom också. fint att du delade med dig!

#3 - lina

Alltså känslan i denna bild <33