3;
TRE STÄLLEN JAG BOTT PÅ:

i en sunkig (men fin) trea i Mölndal.

sjukt oplanerad och liten etta på Hisingen.

 och nu en liten större och bättre etta. alltså jag har ju bott här i över två år nu och ni har inte fått se någonting, men känns som att jag har inredningskris hela tiden haha.




TRE BÄSTA DRYCKERNA:

kaffe med sojamjölk.

 rosévin.

öl!!!!!!


 

MINA TRE BÄSTA MATRÄTTER:

pasta carbonara.

indiskt.

 grillat.




TRE AV MINA BÄSTA RESOR:

London 2012. (länk)

Paris 2013. (länk)

Stockholm i somras.
 



TRE BRA KLÄDESPLAGG JAG ÄGER:

min senaste fuskpälsjacka från Gina Tricot.

bombarjacka från Pop Boutique.

jeansjacka second hand.


haha bara jackor, det var ju vuxet av mig i alla fall.
 



TRE BILDER FRÅN TRE BRA STUNDER I MITT LIV:

när jag inte bara fotade Popaganda-festivalen åt Gaffa och blev frälst i Kindness, utan när han visade publiken så himla mycket kärlek.



när jag och Moa äntligen hade fått lägenhet i Göteborg ca tre veckor innan vi skulle börja på Kvinnofolkhögskolan.


i somras när jag var hos farmor en dag ensam och vi pratade om och på ett sådant sätt vi inte pratat förut. som t.ex. hur hon och farfar träffades, att de åkt motorcykel mycket och vad hon jobbade med som ung. så fint.




TRE BILDER JAG TYCKER OM:

under Hurula på Popaganda.

tjusigaste damen någonsin på en tunnelbana i Stockholm.

 mina föräldrar på Botaniska i somras <3




lista lånad av Sandra.






a list I borrowed from Sandra. try the Google translator in the sidemenu.
#1 - Sandra

Varför just sojamjölk?:)

Svar: för att jag är vegan.
Sister Disco