Sophie Zelmani @ Storan, 141011;
 

Sophie Zelmani var verkligen helt fantastisk igår på Storan här i Göteborg. det var totalt slutsålt och det satt människor i alla möjliga åldrar i den vackra salen. och även om det var slutsålt och alltså galet mycket folk på parkett och balkonger så kändes konserten så himla intim. kanske var det ljuset, kanske hennes hintar om nerver och scenskräck, kanske att publiken var så ödmjuk och respektfull. jag vet inte. det var magiskt i alla fall och det var väldigt kul att få testa mitt nya objektiv för första gången. just det, det har jag ju inte sagt! har köpt ett begagnat teleobjektiv från Scandinavian Photo. ett Canon 70-200mm/2,8 USM. äntligen. jag verkade vara ensam fotograf igår och kände mig inte lite utittad med det haha. det ser ju liksom ut såhär:


 



my photos from yesterday at Sophie Zelmani here in Gothenburg. it was totally amazing and it was fun to use my new lense! a used Canon 70-200mm/2,8 USM. finally.
#1 - cecilia

Stämningsfullt! har bara följt din blogg några månader men det märks att du bara blir bättre och bättre. Bild nummer 9 har något magiskt över sig. Så fint!

Svar: men vad roligt att höra, tack så hemskt mycket!
Sister Disco

#2 - LouR

Jättefina foton. Känsliga. Fick mig att ångra att jag inte pallrade mig dit ändå.
Verkar vara en fin glugg också :)

Svar: tack så mycket! åh ja, du skulle varit sär minsann. ja mitt nya objektiv är super!
Sister Disco