Mona;
jag fotade inte bara Anna-Karin i Stockholm, jag hade en plåtning med ytterligare en internetkompis. rättare sagt en som heter Mona som nog var min äldsta internetkompis som jag ännu inte träffat, förrän i söndags då. hon hade dessutom på sig min gamla klänning hon köpt vilket var lite kul!


här är bilderna i alla fall:


alltså jeez. erkänn att hon är helt galet vacker och snygg?!

 


det var så himla roligt att fota henne alltså, vi var ett bra team och precis som alla andra internetkompisar jag träffade så klickade hon och jag direkt. sjukt fint.






my second photoshoot in Stockholm with an old Internet friend called Mona. jeez, she's SO beautiful isn't she?!
#1 - Daniella 🌙

hjälp vad vacker.

Svar: eller hur!
Sister Disco

#2 - Amanda

så himla tuff!

#3 - Bella

Hon är alltid så galet fin med sina vackra klänningar och tjusiga smink!

Svar: visst är hon!
Sister Disco

#4 - Maria

Wow! så vakker!

#5 - saga

Bevakade henne på bilddagboken för en massa år sedan bara för hon är så sjukt snygg!

Svar: det var där jag lärde känna henne haha. numera på instagram: ace.from.space
Sister Disco

#6 - Madde Schwedaan

Alltså det där var ju bara sjukligt vackert.

Svar: tack så mycket!
Sister Disco

#7 - [email protected]

wow<3

#8 - julia

alltså gud så fint